Entertainment

CSM Botoșani a scris anul acesta istorie pentru oraș, fiind prima echipă pe care a avut-o vreo dată reședința de județ, Botoșani, în întreaga sa existență care are asemenea rezultate la nivelul profesionist de handbal masculin.

Cunoscută ca fiind una dintre cele mai „sărace” echipe din Divizia A, CSM Botoșani a reușit să se claseze pe locul 2 până acum în Seria A, asigurându-și aproape categoric prezența la Turneul Final de Promovare în Liga Zimbrilor, iar în Cupa României a cedat abia în sferturile de finală, ce ducea în Final Four-ul Cupei României FAN Courier, contra SCM Poli Timișoara, actuala câștigătoare a trofeului!

La finalul anului 2019, obiectivul echipei noastre s-a schimbat radical. De la primul obiectiv din acest sezon, cel de clasare în primele trei echipe din Seria A divizionară, obiectivul este acum promovarea în Liga Națională, denumită Liga Zimbrilor. Această schimbare a fost influențată de rezultatele pe care le-a avut CSM Botoșani de-a lungul primului tur și retur din divizie, dar și în Cupa României.

Actual, CSM Botoșani se clasează pe locul 2 în Seria A a Diviziei A, sub CSU Suceava. Până acum a acumulat 19 puncte din 8 meciuri jucate, din care s-au bifat 6 victorii categorice, un egal și o înfrângere pe terenul celor de la Suceava.

CSM Botoșani a devenit o echipă blazon pentru oraș, pe lângă echipa FC Botoșani, care are o vechime de 6 ani în Liga 1. Ar fi o oportunitate de consacrare a sportului botoșănean la nivel național, o sporire a economiei locale și, să nu uităm, dezvoltarea centrului pentru tineret, CSM Botoșani Junior, care are în gazdă circa 60 de copii, listele de înscriere fiind încă disponibile.

O prezență pe prima scenă a handbalului românesc a unei echipe din Botoșani ar putea crea o imagine potrivită și specială la nivel european, Sala Polivalentă „Elisabeta Lipă” fiind eligibilă să susțină competiții interne și externe datorită capacității sale de aproximativ 1700 de locuri.

CSM Botoșani are de asemenea suporteri, fără de care totul era în van, sportul fără spectatori și suporteri fiind risipă de materiale și energie. Actual s-a alăturat Galeria „Frumușica”, o galerie ce face naveta din comuna care-i poartă numele și este coordonată de un profesor de geografie.

CSM Botoșani are nevoie de sponsori pentru un parcurs bun în Liga Națională, pentru o menținere pe prima scenă a handbalului masculin românesc și pentru o consacrare în ceea ce privește sportul botoșănean la nivel local, regional, județean, național și chiar european.

 

Share

Lasă un răspuns